[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Friday, November 4, 2011

Selamat Hari Raya Aidiladha

Assalamualaikum dan Salam Jumaat...

Mesti ramai umat Islam yang menanti Raya Korban pada hari Ahad ni untuk menunaikan ibadah korban dan menunaikan Solat Hari Raya Aidiladha...tak lupa juga orang ramai yang mengambil peluang cuti sempena raya haji ni untuk pulang ke kampung masing2...

Jauh di sudut hati prince, sebenarnya teringin nak menunaikan rukun Islam terakhir di Tanah Suci...walaupon masa belum mengizinkannya lagi tapi semangat tu dah berkobar2...harap2 satu hari nanti dapatlah sampai ke sana jua dgn izinNya..

Apepun prince nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua kawan-kawan prince yang beragama Islam...dan selamat pulang ke kampung dan berhati-hati di jalan raya.....jumpe lagi selepas cuti raya nanti..=)

27 comments:

HaiDa HiDa said...

salam prince..

insyaAllah sama2 kita doakan moga kita semua di beri peluang mendapat jemputan sebagai tetamu istimewa di tanah suci suatu hari nanti..

salam aidiladha.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

prince, baguslah kalau dh ada simpan niat mcm tu..ngumpul kt tabung hajlah mulai sekarang..insya-allah..bila dijemput Allah sampailah kita ke sana

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

hajlah = hajilah


p/s: keyboard akak ni dh tua..kena tekan kuat² kalau x ada jer huruf yg missing

KAMIHIDUP said...

selamat hari raya haji. :)

Fyqa said...

selamat hari raya Qorban juga

(:

Misz Nuriz said...

Selamat hari raya aidiladha prince.. :)

nabilah_2908 said...

sama lah...bila tgk kt tv....rasa mcm seronoknya kalau dpt ke sana...

insya'Allah....akan sampai kt sana juga satu hari nanti...

Prince dah daftar ke...? kalau belum pergi la daftar....baru rasa bersemngt sikit...lepas tu simpan...sikit2..sikit...cukup ke...dapat la pergi nanti... :)

ainz said...

insyaAllah prince..nabilah...one day kalau ade rezeki,kita pegi yeee...memang terase2 je,kan nak pegi ke tanah suci..hmmm

aliesha kirana said...

Selamat Hari Raya AidilAdha Prince!! AK pun teringin, kene kumpul duit dr skrg la kann. huhuhhu.. smoga 1 hari nnti hasrat kita tertunai. amin...

nuruhuda_329 said...

selamat hari raya aidiladha..semoga pengorbanan yang d lakukan mendapat redha Illahi =)

Hanie_Dew said...

balik kampung lagi prince. ari tu baru balik kan. lame ke cuti.

mak long ari tu nak belepas ke tanah suci hari ahad. sekali visa tu visa palsu. kene tipu dgn agen. haih..nyesal tak sudah.

Ct Aja said...

selamat hari raya......

HEROICzero said...

huv a good weekend ! =)

Salam eid al-Adha .

En iLham said...

SALAM AIDILADHA JUGAK
buat korban ke tahun ni??

http://kauilhamkuduapoinkosong.blogspot.com/

Gen2Merah said...

Salam prince

Bersua kembali. Maaf lama tak jejak kembali di

sini. Salam ceria dan selamat menyambut Hari

Raya Eidul Adha.

Selamat berkorban di jalan yang di redhai oleh

Allah swt.

Ikhlas
~Gen2Merah~

Papa Mifz said...

selamat hari rayo haji bro..

♥e'in♥ said...

selamat hari raya aidiladha prince.. :)

nor isneini said...

salam aidiladha prince =) take care ok..;)

syaiza - chan said...

Salam prince....!!!! hehe

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYE AIDILADHA N SELAMAT MENJALANI IBADAH KORBAN YEAH..!! >,<

Mohamadazhan.com said...

salam idul adha bro, moga dirahmati Allah =)

Caythrine Amanda said...

Salam aidiladha... :-)

aleen aiden said...

slamat hari raya yimz!insyaAllah akan ada reeki kite pulak jejak tanah suci nanti. :)

Afzainizam said...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Selamat Hari Raya Aidil Adha
pada Korang semua yerr
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
diy polishing head lamp kereta

Saiazuan said...

Selamat Hari Raya Aidiladha
kepada semua Umat Islam Seluruh Dunia
Terutamanya Pembaca Setia Saiazuan Blog (",)

ingat,
berhenti makan sebelum kenyang hehe

Lea Isnawi said...

salam aidiladha prince

sori lambat wish

ghost writer said...

salam prince

salam eidul adha juga untuk kau.

moga hidup kau lebih diberkati.

IBU PUSPITA said...

Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,jangan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohan dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI












Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini IBU PUSPITA seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar ibu hayati yg dari honkong tentan MBAH KABOIREN yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus,kini saya sangat berterimakasih banyak kepada MBAH KABOIRENG dan jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KABOIRENG di 085-260-482-111,saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui MBAH KABOIRENG saya juga sudah bisa sesukses ini dan jangan mudah percaya kepada MBAH yg lain selain MBAH KABOIRENG karna saya juga pernah mengalami yg namanya dibohongin sama para normal yg lain,ini bukan rekayasa dari saya melainkan ini kisah nyata dari seorang TKI,janan ada percaya klau ada yg memakai pesan ini klau bukan atas nama saya krna itu cuma bohon dan ini resmi saya yg menulis.Untuk yg punya rum erimakasih atas tumpangannya. KLIK _ GHOB _ 2D 3D _ 4D _ 6D _ DISINI