[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Tuesday, July 13, 2010

!Under Construction!

Welcome To My Blog..

.::.  Buat masa ini blog ku diletakkan dalam keadaan 'under construction' bukan 'undercover' ye..hehe, kerana aku boleh la dianggap sebagai pendatang baru  dalam satu lagi dunia fantasiku iaitu blog selain daripada facebook, frienster, twitter, tagged, dan lain2  .::.

.::.  Banyak lagi yang perlu aku pelajari selok-belok nak ber'fantasy' di dalam blog ni, antaranye nak design blog, nak kenal setiap function dan setting dalam blog, nak gune kod HTML,nak mengarang ayat (because i'm not a good writer but i'm really enthusiasm to try something new in my life,tibe2 nak speaking pulak..sori) dan banyak lagi lar .::.

.::.  Paling menggembirakan aku, blog aku hampir nak siap sepenuhnya, lepas ni aku plan nak buat pelancaran blog untuk dilihat kepada rakan2 blogger ku di luar sane.Yeah!  .::.
 
 
                     .::. The page is under construction! .::.



.::.  Sorry for the inconvenience..but don't forget to come back after the renovation was done  .::.

0 comments: