[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Thursday, September 2, 2010

:: Selamat Pagi Malaysia ::

Siaran Langsung dari Canseleri...


Sebenarnya pagi tadi di tempat  prince bekerja ade siaran langsung "Selamat Pagi Malaysia" menerusi TV1. RTM bersiaran secara langsung di Laman MIM, Canseleri Tuanku Syed Sirajuddin bermula jam 6.30 pagi - 10.00 pagi. 

Pagi tadi prince sampai ofis ade kamera dekat depan pintu masuk, tengah live tu berbicara..antara yang hadir adalah YB Datuk Ibrahim Yahya - Ketua Pengarah Penyiaran RTM, Encik Mohd Ramlee Mohd Noor - Manager Traning Academy, Pluss Expressway Berhad, Puan Shue Ellis - General Manager, SACC Convention Centre, Prof. Ir. Dr. Sahol Hamid Abu Bakar-Naib Canselor UiTM dan Y Bhg Dato' Sri Zukri Samat-Pengarah Urusan Bank Islam.
Salah satu segmen yang disiarkan  adalah Penyerahan Kad Platinum Master Card Bank Islam -Alumni UiTM kepada alumni-alumni UiTM

5 comments:

sizuka[Izzati] said...

whoooo.prince dpt masuk tibi tak?hehe~

Prince Halilintar said...

sizuka..tgk dari jauh jer..jerit kat abg kameraman tu suh amik gambar prince..dia tak nak..hahahaha:D

apple hijau said...

Nama aje buat kat tempat kita kan Prince kita dengar dan tengok pun tidak apatah lagi nak masuk TV...uwaaaa...

shida mj said...

lupa nak tengok kat selamat pagi malaysia pagi itu..padahal hari itu cuti duk lepak kat rumah teman anak demam..ptg baru teringat..adeh.

suzzsuzie said...

sempat ambik gambar OB Van je ke? rupanya SPM masih ada org yg tengok ye....bagusla cam tu