[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Thursday, October 28, 2010

:: Nostalgia era 60-an::

Facebook di zaman P.Ramlee...

Kalau la fb ni dah ade era 60an pada ketika itu, agak2nya ape akan ditulis oleh diorg?? Agak2nya ada tak macam yang kat bawah ni..jom tengok..

p/s: kat sini pon si ayu tu sempat gak minta 20sen tu..haha

8 comments:

nabilah_2908 said...

ada bnyk lagi yg mcm ni...

kalau prince berminat...prince boleh pergi ke blog ni..
YOUR PROFILE, YOUR STORY

mcm2 ada...semua best2.. :)

jom ke APA KATA HATI pulak,
LETUSAN GUNUNG MERAPI

nabilah_2908 said...

sorry....silap link tadi...

YOUR PROFILE, YOUR STORY

♥e'in♥ said...

hahahahaha.. 2 sume kalau.. :)

Prince Halilintar said...

nabilah: thanks..suke gak klu bace yg lawak2 ni kan..

e'in: zaman skrg ni semua ade..senang je kan..

izzatul atiqah azhar said...

skrang neh zaman kita la wat macam neh (* . *)

apple hijau said...

hahahaha...bagus betul! tentu makin meriah...

syaiza - chan said...

hahaha...klakr larr bnda alah ni...skunk ni slalu jmpe lwak yg cmni kat fb..rajin pulakk diorg nk wat sume uh...hahaha

sariah said...

Mana mungkin era 60an sama dgn zaman global....tapi "kalau" bolehlah....