[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Wednesday, October 6, 2010

::Sua Raya Anak Desa::

Riang Ria Syawal-part 1...

 Minggu lepas Uitm Shah Alam ade menganjurkan jamuan raya untuk warga Uitm di Padang Kawad,Uitm Meriah sungguh program yang dinamakan "Sua Raya Anak Desa" dengan pelbagai aktiviti turut disertakan. Antaranya pertandingan yang diadakan adalah
1.Gerai Paling Happening
2. Gerai Paling Gempak
3. Gerai Paling Mesra
4. Gerai Paling Unik
5. Anak Teruna Desa
6. Anak Gadis Desa
7. Mak Dara Desa
8. Pak Tua Desa

Semua gerai sibuk untuk menghiaskan gerai masing2..

disebabkan ketiadaan staf perempuan ketika itu, terpaksalah staf lelaki yang menghiaskannya..

menu utama gerai kami untuk para pengunjung adalah rojak buah,koktail dan jeli buah..semua habis beb..benda free,mmg cepat habis..hehe

jom tengok hiasan gerai2 lain memang gempak..

Motor ni  setelah dihias..
ala-ala zaman dahulu kala..


makanan kat gerai ni memang bez..lempeng dan sambal tumis ikan bilis

ade asap keluar selepas perasmian program ini dan bermula la acara menjamu makanan

anatara staf kami yang bertuah membawa pulang cabutan bertuah..

bersama kak shida n kak sariah

antara hadiah yang disediakan untuk para staf..untung sape dpt peti ais n tv tu...
dah kenyang barulah pulang ke ofis..tapi prince tertinggal bas..lupe plak dtg nek bus, balik terpaksalah tumpang en khairul..

5 comments:

nabilah_2908 said...

meriahnya...

kt tmpt sy ada gak buat mcm ni...tp buat malam..kerusi sikit...ramai yg terpaksa berdiri...

sound sistem pun tak berapa kuat..kesian...yg dok bercakap kt pentas tu syok sendiri...ckp sorang2..yg lain pi serbu makanan.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak,
BELASUNGKAWA BUAT MAK UDA

sizuka[Izzati] said...

seronoknya.meriahnya.gembiranya.apa lagi apa lagi.rindunya dekat Msia.baru sedar dah lama tak balik.errr bru 8 bulan.tapi lama lah tuh:P

shida mj said...

hahahaha..tertinggal bas..akak pun..hehe

apple hijau said...

tertinggal bas ker? hahahhaha...
sedih sebab tak dpt join korang sampai abis.

syaiza - chan said...

wahhh...!! meriah nyew..
ptot larr lma x update blog...busy smbut raye lg upernyew...hehe

lorhh..ape lar prince ni...excited sngt kat sna larr tuh smpi leh trtngggl bus..ish3..haha