[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Thursday, September 2, 2010

:: Nak Dekat Raya Tapi Kerja Banyak Lagi ::

Assalamualaikum & Slmt Petang kawan2 blogger prince semua...

Rasenya sangat lama prince tak update blog kan...sori la kawan2 prince yg melawat prince..tapi jangan risau prince akan balas kunjungan yg meninggalkan jejak di chatbox...Sebenarnya jadual prince sangat penuh dengan aktiviti dan kerja di pejabat...sampai 2 hari xbuka blog...Sekarang baru dapat melepaskan rindu untuk menaip entri baru..


Prince terpaksa mendahulukan kerja2 di pejabat barulah boleh update blog, andai kate ade kerja yang perlu disiapkan prince mesti siapkan dahulu, selepas tu baru lah berblogwalking..tapi ade mase prince mmg penat sangat dengan kerja yg banyak jadi memang xsempat untuk update blog..kalau balik rumah pon nak gi terawih, pastu balik terawih masak untuk sahur nanti pastu tidur...so memang xde mase nk update blog...Sori lah sangat2 ye... 


Semasa menyambut merdeka pun prince tak sempat nak taip entri baru..sedihnye..tapi prince sempat menyaksikan bunga api dari rumah prince yg berhampiran dengan i-City selama 10 minit..untung rumah dekat, tak payah nk keluar pergi tengok bunga api..



Diam tak diam ini dah 10 malam teakhir kita di dalam bulan yang mulia ini bagi umat Islam..sama-sama lah kita mengejar malam2 terakhir ni untuk kite mendapat ganjaran yang besar yang telah dijanjikan Allah iaitu malam LailatulQadar...Sesiapa yang berkesempatan mari menunaikan ibadah pada  malam2 akhir ramadhan..

Dalam pada masa yang sama juga mesti anda semua dah wat persiapan raya..mungkin ade yang dah beli baju raya, kasut raya, buat kuih raya, dan macam2 lagi..Persiapan untuk raya prince bersederhana sahaja...tapi masih belum beli baju raya lagi..sape nak shoping baju raya??Jom...

Walaupun kebelakangan ini prince banyak kerja kene siapkan, namun prince berkesempatan juga untuk bershoping raya tapi sekadar menemankan orang yg tersayang dan rakan2 prince bershoping..  
Prince suke beli baju raya last2 minit...

 ok..Jumpa lagi.
3.33pm Shah Alam

6 comments:

nabilah_2908 said...

hari tu tmnkn org t'syg beli baju raya kan..?

leps ni minta la dia lk tmnkn price beli baju raya.... ;)

tahun ni baju raya warna apa..?

jom ke APA KATA HATI pulak,
BISKUT RAYA- PART 1

Prince Halilintar said...

prince nak gi gan kawan2 umah prince kot..

tahun ni masih mencari lagi kaler ape nak pakai..hehe

apple hijau said...

amboi!bersepah nampak meja. ekekekeke meja i pun sama.meja sepah maknanya ada kerja ha ha ha boleh pakai ke?

p/s:Prince ni kekasih yg baik la. sapa lah yg bertuah iteww..

M a W a D D a H said...

baru nak mitak sepasang baju raya kat prince..;)

Prince Halilintar said...

apple hijau: meje bersepah ade keje? tiap2 hari meja saya bersepah..hahaha

mawadah: bju raye?prince pon xbeli baju raye lagi..hehe

izzatul . A . A said...

nk beli last minit ke ?

mesti da x de da nanti ...

haha