[ Followers ]

Jiran Tetangga [ Pimpin Tangan Acik ]

Tuesday, December 21, 2010

:: Konvoi ::

Kawin Lagi...

Asyik citer pasal kawin jer kan..Bukan prince yang nak kawin ye..maklumlah kenduri kawin belum melabuhkan tirainya lagi pada bulan Disember ini. Kali ini kenduri kawin salah seorang dari anak staf di ofis prince iaitu Kak Zakiah..

Jadi, kami berpakatlah berkonvoi ramai2 untuk ke rumah Kak Zakiah yang terletak di Jalan Iskandar,Kapar..Mula-mula ingatkan tak ramai, rupanya sekali konvoi 8 buah kete daa..macam rombongan pegantin pulak..dah la ramai yang pakai baju kaler unggu dam merah...berpakat ke ape diorang ni...Jom layan gambar semasa konvoi itu..

berkumpul...tengah tunggu kak sariah n kak shida sampai pulak..
ketibaan Kak Sariah...mane Kak Shida nie??
Akhirnya, peserta konvoi terakhir pun sampai..

dah sampai rumahnya...

hadiah tuk pegantin..
Kak Zak meyambut tetamu yg hadir..

Menjamu selera..salah satu menu yg prince dpt makan ialah kambing bakar..nyam2..
wah makan bersama kak su dan wan ni eh..ehem2
]

prince pon gah khusyuk makan tu..sempat lagi kameraman ni snap..

eh..eh..CAH baru sampai gan little gurl nye..

nak balik dah...Kak Sar n Wawa tgh ingat nk amik gmbr diorg la tu..haha

Nilah saguhati yang kami dapat dari kenduri Kak Zak..banyak tue..

p/s: Minggu depan mungkin kenduri kawin yg terakhir untuk bulan ni yg akan prince pergi..Nasi minyak..Nasi minyak...huhu=p

9 comments:

apple hijau said...

kami ni teringin dah nak makan nasi minyak kat rumah Prince...:P

cik hitam putih lagi satu tu sila jawab...hi hi hi

::..Dia daYa..:: said...

salam
kenduri prince bila pulak??

tak der gambar pengantin ker????

memang best kalau pi kenduri berkonvoi nie :)

sizuka[Izzati] said...

seronoknya asyik pegi kenduri kawin je.hohoho~

Prince Halilintar said...

CAH: dah sampai mase t dapat merasa gak..haha

daya: aha lah..terlupe lak ltk pic pegantin..ape la prince nie..hehe

sizuka: sbb dpt mkn free..hahahaha

nabilah_2908 said...

biasa lah..asal hujung tahun = musim mengawan.. :P

rezeki tu...mkn free.. :)


jom ke APA KATA HATI pulak,
BILA TELEFON BRBUNYI

izzatul atiqah azhar said...

meh la datang uma .. hitam putih masak nasi minyak untuk apple hijau .. hahahaha ..

prince : kambing bakar ? x pernah org buat .. biase kat restoran je ade ..

asliner said...

erm..
lbh kurang jugak...
bulan penghabisan pasti bnyk jemputan kawin..
cuti sekolah lar katekan...
p/s: kambing bakar? best kot..nk jugak..-__-

shida mj said...

haha..berkonvoi sekerat jln je..terpisah di jalan yg agak sibuk..

Prince Halilintar said...

nabilah: haha..klakar lak dgr musim mengawan tue..

hitam putih:menu spesel tue..

asliner: sedapppp..hehe

smj: laju sgt bawa kete tue..ehehe